Firemní školení bez nudy a zívání
Víte, že byste to měli ve firmě změnit.
Říkáte si, že by to chtělo „něco“, co by vaše pracovníky probudilo, povzbudilo a posunulo vpřed.
Chtěli byste jim dodat novou energii a chuť do práce pomocí nějakého inspirativního školení.
Ale bojíte se, aby to nebyla nudná přednáška, na které účastníci zívají nudou... a druhý den se vrátí do starých kolejí?
Nejste sami... a postup, který s tímto průvodcem nastartujete, vám to pomůže zařídit:
- Když si totiž vaši lidé stěžují, že je konkurence poráží nižší cenou, speciální trénink je naučí správně a účinně reagovat.
- Když vidíte, jak někteří jen čekají na další úkoly, podpoříme tréninkem jejich iniciativu a samostatnost.
- Když cítíte, že si každý hledí pouze svého, speciálním tréninkem z nich opět vytvoříme sehraný tým.
- Když tušíte, že pracovníci ztrácí motivaci, získají čerstvou inspiraci.
- A když vám lidé říkají, že „to nejde“, na speciálním tréninku můžeme jejich postoj trvale změnit.
Postup je přitom jednoduchý:
Napište mi do tohoto formuláře, jakou skupinu pracovníků a v jaké oblasti chcete ve vaší firmě rozvíjet.
A do 96 hodin budete mít na stole návrh „školení bez nudy a zívání“, který ve vašich lidech opět probudí čerstvou energii, rozumnou sebedůvěru a nové schopnosti.
Ostatní nás už prověřili, půjdete tedy na jistotu...
V minulosti jsme realizovali školení, semináře a workshopy pro tyto klienty (reference poskytneme na vyžádání)...
12-ti měsíční cyklus seminářů pro vrcholový management výrobní průmyslové firmy o 3.000 zaměstnancích
- Firemní prosperita jako výsledek každodenních rozhodnutí
- Komunikační zásady, které Vám usnadní práci
- Zvyšování výkonnosti pracovního týmu
- Management firmy v konkurenčním prostředí
- Marketingové řízení firmy jako celku
- Zvyšování výkonnosti pracovního týmu
- Finanční management jako nástroj řízení nákladů a výnosů
Seminář pro pracovníky potravinářské velkoobchodní firmy
- Význam péče o zákazníka pro rozvoj firmy
- Typy osobností a jak s nimi jednat
- Jednání se zákazníky po telefonu
- Budování vztahu se zákazníkem
Seminář pro dealery/distributory papírenských výrobků
- Mapování trhu
- Budování databáze zákazníků
- Charakteristika zákazníků a příprava prezentace výrobků
- Průběh prodejního rozhovoru
- Poprodejní péče o zákazníka
Semináře pro mistry výrobní firmy o 1.500 zaměstnancích
- Komunikace a jednání s podřízenými
- Hodnocení pracovníků a jejich motivace
- Ekonomický vliv výrobního rozhodnutí na prosperitu firmy
Seminář pro pracovníky marketingového oddělení výrobce zámečnického zboží
- Analýza potřeb zákazníka
- Příprava obchodního jednání
- Spolupráce marketingového oddělení s výrobou
- Význam nadstandardní péče o zákazníky kategorie "A"
Seminář pro sekretářky a prodavačky společnosti s rozsáhlou maloobchodní sítí
- Význam osobního vzhledu pro image firmy
- Styly oblékání a profesionální doplňky
- Výběr vhodné kosmetiky, líčení, péče o pleť a vlasy
- Správná životospráva a péče o osobní zdraví
Seminář pro pracovníky obchodního oddělení softwarové firmy
- Průzkum a analýza trhu
- Příprava prodejní strategie
- Umění jednat se zákazníkem
- Mapování a analýza konkurenčních aktivit
Seminář pro administrativní pracovnice a manažerky v telekomunikační firmě
- Význam osobní image při jednání se zákazníky
- Péče o profesionální vzhled a oblékání
- Barevná typologie a výběr kosmetiky
- Techniky profesionálního líčení a péče o pleť
Seminář pro pracovníky cestovní kanceláře s působností po celé ČR
- Význam péče o zákazníka pro rozvoj firmy
- Typy zákazníků a jak s nimi jednat
- Jednání se zákazníky po telefonu
- Budování vztahu se zákazníkem
Program pro obchodní zástupce firmy se zákazníky v zemědělství
- Analýza potřeb zákazníka a rozlišování mezi různými typy zákazníků
- Příprava obchodního jednání a na co nezapomenout
- Prezentace firemní nabídky a jak ji zdokonalit a přizpůsobit zákazníkovi
- Význam poprodejní péče a budování vztahu
Semináře pro reprezentanty přední pojišťovny
- Poznání svých předností a nedostatků v komunikaci
- Styly jednání se zákazníky a výběr toho vhodného
- Význam osobního vzhledu pro image firmy
Seminář pro pracovníky obchodního oddělení počítačové firmy
- Umění jednat se zákazníkem
- Význam komunikace a její vliv na vztahy se zákazníkem
- Prodej jako pomoc při řešení zákazníkových problémů