Nadšeni vašim přístupem: Sedm kroků, které promění vaše služby klientům v zážitek, který je bude opakovaně přivádět zpět (i s jejich přáteli)
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Všimli jste si, jak se někteří klienti objednávají
a vracejí za jednou z vašich kolegyň (nebo kolegů)?
(Zatímco další zoufale vyhlíží zájemce.)
Oba sice odvádějí svou práci podobně.
U toho prvního se ale klienti cítí z nějakého důvodu lépe.
A vracejí se za ním do vaší firmy, i když vědí, že jinde by dostali lepší cenu.
Tuto dovednost můžete nyní naučit všechny pracovníky, kteří vykonávají jakoukoliv službu pro vaše klienty.
A odnesou si ji ze speciálního semináře "Nadšeni
vašim přístupem: Sedm kroků, které promění vaše služby klientům v
zážitek, který je bude opakovaně přivádět zpět (i s jejich přáteli)".
Praktické tipy, které vám pomohou hned druhý den
Na semináři se dozvíte...
1. Jak ovlivnit atmosféru celého setkání od prvních minut
2. Jak si získat klientovu důvěru a prokázat profesionalitu
3. Jak provádět vlastní službu, aby klienta nadchla
4. Jak správně reagovat v problematických situacích
5. Jak docílit, aby byl klient spokojen s kvalitou naší služby
6. Jak dosáhnout, aby byl klient s výsledkem služby i její cenou spokojený
7. Jak podpořit návrat klientů i s jejich přáteli
Jak jsou s lektorkou spokojeni účastníci předchozích seminářů
"Profesionální přístup a chování lektorky, výborně zná problematiku." Ing. Jan Aulehla
"Živý sangvinický výklad lektorky, praktická cvičení s jejím komentářem." Radovan Vítek
"Způsob přednášky, praktické ukázky, psychologické poznatky." Zdena Kovářová
"Nácvik konkrétních situací. Osobní testy, návody jak na zákazníky. Malá skupinka lidí. Řešení konkrétních situaci." Alena Trubáčková
"Dozvěděla jsem se jak reagovat na odmítavé odpovědi zákazníků, jak alespoň trošku rozpoznat povahové vlastnosti zákazníků." Lucie Marková
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".