Multivitaminy pro prodejní tým: Inovativní strategie, impulsy a injekce čerstvé prodejní energie pro každého člena obchodního týmu
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Co jim říct nového... když
to všechno už slyšeli?
Pokud se potkáváte se
zákazníky už několik let,
možná vás to (a ostatní)
potkalo také:
Začneme opakovat každému
zákazníkovi totéž.
Na otázky a námitky
reagujeme stejnými slovy.
Nic nás nezaskočí (ale ani
nenadchne).
Sklouzli jsme do pohodlné
rutiny
... ale přitom se divíme, že
zákazníci nekupují tolik, co
dřív.
Rutinérský přístup je sice
přirozený, ale platíme za
něj nižšími prodejními
výsledky.
A abychom vám pomohli ty
vaše opět navýšit (společně
s radostí z práce a nadšením
do dalších jednání), novou
vzpruhu získáte na speciálním
semináři "Multivitaminy
pro prodejní tým:
Inovativní strategie,
impulsy a injekce čerstvé
prodejní energie pro
každého člena obchodního
týmu".
Jak tento seminář oživí vaše obchodní výsledky
Na semináři se dozvíte:
Nejčastější chyby
přípravy, které zabijí
celou schůzku
- Co to jsou tzv. prodejní schody (fáze prodeje) a jak vám pomohou při prodeji
- Proč se lidé brání prodeji ("nemáme čas, nic nepotřebujeme, už máme dodavatele")
- Jak náš pozitivní přístup a optimistické ladění ovlivňuje celý prodej
- Proč to nejde bez přípravy, aneb prodej začíná kvalitní přípravou
- Co máme skutečně dělat v rámci přípravy na prodejní jednání
Jak oživit mdlý začátek ve
zkušenost, kterou si
zákazníci zapamatují
- Proč nenechávat v autě vizitky, katalogy, vzorky
- Jak správně oslovovat protistranu
- Co o vás prozradí neverbální komunikace
- Jak šikovně pracovat s otázkami
- Co si počít s trémou a strachem
Jak se vyhnout zbytečnému
"prezentování", které nikoho
nezajímá
- Proč prodej není jen a pouze inženýrské poradenství
- Co všechno by o produktu (ne)mělo být sděleno
- Proč musíte znát techniku SELOGRAMU
- Proč nespoléhat na mailování ceníků, dokumentace a specifikací
- V čem je osobní kontakt a vztah nenahraditelný
- Jak správně používat katalogy a vzorky, aby nekončily v koši
Jak přečíst (a využít) to,
co o sobě zákazník sám říká
- Jak lépe čerpat z obyčejného rozhovoru a přirozených otázek
- Kterými otázkami neztrapňovat sebe ani zákazníka
- Jak funguje v praxi pyramida potřeb Abrahama Maslowa
- Jak přesto prodat na jakémkoliv "patře potřeb" kterýkoliv produkt
- Podle čeho v praxi poznáte jednotlivé typy zákazníků a jejich "patro" potřeby
Co změnit, aby zákazník
skutečně pochopil, co mu
říkáte
- Jak vypadá argument, který zákazníkovi skutečně něco říká a prodává
- Kdy použít čísla a kdy "útok na city"
- Jak jednoduše zničit účinnost referencí (a jak je správně využít)
- Který postup funguje mnohem lépe, než zprofanovaný "výčet benefitů"
- Jak správně zmínit příběhy spokojených zákazníků
- Kdy (ne)používat "strašidelnou" historku
Jak inovativně reagovat na
námitky a protiargumenty
- Nad kterými námitkami jásat (odhalují totiž zájem)
- Co říkají zákazníci nejčastěji a jak na to inovativně reagovat
- Jak s pomocí pěti "zlatých kroků" obrousit námitce ostré hrany
- Která (špatná) reakce vždy způsobí, že nás zákazník přestane vnímat
- Jakou pomůckou šikovně dosáhnout, že zákazník nebude namítat vůbec nic
- Jak správně (a účinně) mluvit o ceně a konkurenčních (levnějších) nabídkách
Na semináři tedy získáte soubor propracovaných metod, postupů, nácviků, cvičení a samostatných úkolů... a osvěžíte tím své prodejní aktivity tak, aby vám přinášely ? bez nutnosti pracovat déle - hmatatelné výsledky.
Proč na tento seminář vyslat všechny vaše pracovníky v kontaktu se zákazníkem
Tento seminář by měl absolvovat každý pracovník, který je v kontaktu s vašimi zákazníky déle než 12 měsíců. Na semináři si totiž ověříme, zda nesklouzli do pohodlné rutiny, která ničí prodejní výsledky. Ukážeme si, co v kontaktu se zákazníky skutečně funguje (a co ne). A vaši pracovníci se tak ze semináře vrátí plni čerstvé energie opět a lépe prodávat.
Jak hodnotí lektora absolventi jeho dalších seminářů
"Seminář splnil mé
očekávání, velmi úspěšně
navázal na mé předešlé
poznatky, navíc jsem díky
tomuto semináři zjistil,
že svoji práci nedělám
vůbec špatně. Nejvíce mne
zaujala praktická cvičení,
při nichž si člověk
nejlépe udělá představu o
vykládaných pojmech. Mám
rád semináře, kde jsou
uváděny příklady z praxe."
Václav Veselý
"Lektor nejel podle
předem dané osnovy, ale
zajímal se o konkrétní
dotazy účastníků a poté
seminář tomuto
přizpůsobil. Dokázal
"rozpoutat" velkou
komunikaci navzájem.
Líbilo se mi, že jsme byli
přímými účastníky a
spolutvůrci semináře, ne
jen posluchači."
Ludmila Hubáčková
"Pohodová přátelská
atmosféra, zábavné a
srozumitelné podání
lektora. Teoretické
poznatky obohacené
praktickými zkušenostmi
přítomných." Mgr. Aleš
Veselý
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".