Zlatá pravidla vyjednávání o ceně: Jak ustát cenovou námitku a získat objednávku bez snižování ceny
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
"To je moc drahé..."
"U konkurence to mají levnější..."
"Koupím... když mi dáte slevu."
Řada vašich pracovníků se těchto slov možná bojí:
Když je totiž slyší od zákazníka, musí na ně reagovat.
A špatným postupem přijdou buď o celou objednávku...
nebo připraví vaši firmu o zisk.
Jak tedy reagovat, abyste zakázku nejen získali, ale zachovali i životaschopnou marži?
Zkušení obchodníci v zahraničí používají osvědčenou metodu "3R"...
a právě tento postup si vaši pracovníci osvojí na speciálním semináři
"Zlatá pravidla vyjednávání o ceně v roce 2014: Jak ustát cenovou námitku a získat objednávku bez snižování ceny".
Jak vám tento seminář pomůže v praxi
Na semináři se dozvíte...
1. Kdy považovat cenovou námitku za projev zájmu
Přestože kritika vysoké ceny řadu obchodníků znejistí, ve skutečnosti je
cenová námitka často projevem zájmu. Jak poznat, kdy chce zákazník
skutečně koupit... a kdy nás jen zkouší? Na semináři se dozvíte, jak to
zjistit.
2. Jak na cenovou námitku reagovat
Každý obchodník reaguje na cenovou kritiku jinak: Někteří cenu obhajují,
jiní popisují nedostatky konkurence, další odvádějí pozornost jinam,
atd. Nejúčinnější postup je ale jen jeden a na semináři pochopíte, jak –
krok za krokem – na cenovou námitku reagovat klidně a promyšleně.
3. Pochopíte osvědčenou metodu "3R"
S cenovou námitkou se potýkají obchodníci po celém světě a právě proto
můžete využít zkušeností ostatních. Světově známá a dlouhodobě osvědčená
metoda "3R" přináší výsledky. A po absolvování tohoto semináře budete
vědět, jak ji použít v praxi.
4. Uslyšíte praktické příklady
Na semináři uslyšíte nejen popis samotné metody, ale také řadu příkladů,
jak ji využít v každodenním jednání se zákazníky. Pokud tedy od
zákazníků slýcháváte cenovou kritiku, na semináři se naučíte, jak ji
úspěšně překonat... a objednávku získat, bez nutnosti snižovat cenu.
Jak se tento seminář projeví na vašich výsledcích
Na semináři se také navíc naučíte vymezit vyjednávací prostor a zabránit situaci, kdy ustupujete "zadarmo". Pochopíte, jak čelit cenovému nátlaku a zaměřit prodej na hodnotu nabídky. A zjistíte, jak uzavírat obchodní jednání sedmi logickými postupy a tedy efektivně.
Co říkají absolventi předchozích seminářů lektora
"Líbil se mi věcný, zajímavý a místy i humorný výklad lektora." Jiří Cetl
"Seminář výrazně předčil má očekávání. Nejvíce mě zaujal zajímavý výklad lektora, protkaný mnoha praktickými příklady." Martin Myslivec
"Nejvíce jsem ocenil množství praktických příkladů." Ing. Jiří Hlava
"Každému, kdo chce být v obchodě úspěšný, doporučuji účast na tomto
semináři. Nebude zklamán a pro svou praxi si odnese nové poznatky a
podněty." Miloslav Langer
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".