Telemarketing lidsky: Jak po telefonu probudit zájem zákazníků, přirozeně a bez odmítání
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Vím, proč se toho bojíte:
Protože vás už několikrát poslali do háje.
Zavoláte jim.
Oni vás chvíli poslouchají.
Pak řeknou, že už mají svého dodavatele.
Že jsou spokojeni.
Nebo ať jim to pošlete emailem.
A pak se vám samozřejmě už neozvou.
Je to frustrující. Vím.
A je to škoda: Protože ti samí lidé chtějí koupit to, co nabízíte.
Jakmile ale slyší v telefonu "Dobrý den, chtěl bych vám nabídnout...", vypnou jim uši. Zakalí se jim mozek. A přestanou vnímat.
Slyší totiž jen to, že chcete jejich peníze.
Vůbec nechápu, proč by se s vámi měli bavit.
A logicky pak položí sluchátko.
Přitom to můžete změnit:
Zavoláte... a oni si vás vyslechnou.
Pochopí, že něco nabízíte... ale přesto budou chtít detaily.
A budou se s vámi chtít setkat... nebo dokonce rovnou objednají.
Když pak telefonát skončíte, konečně zažijete radost z toho, jak
příjemný a přirozený může být rozhovor po telefonu s potenciálním
zákazníkem. Protože vaši práci ocení. Protože ho zaujme to, co nabízíte.
A protože vás přestane telefonování stresovat.
Celý postup přirozeného telefonování zákazníkům (včetně tréninku a zpětné vazby) si společně natrénujeme na speciálním tréninkovém semináři "Telemarketing lidsky: Jak po telefonu probudit zájem zákazníků, přirozeně a bez odmítání".
Jak vám tento seminář pomůže využít telefon pro jednání se zákazníky lépe
Zkušená lektorka vám ukáže:
Jak postupovat, aby vás zákazník chtěl poslouchat
- Jak se představovat do telefonu a co to o vás prozradí druhé straně
- Jak si ověřit, zda mluvíte s kompetentní osobou
- Proč se zeptat na zákazníkovo jméno a jak často jej používat
- Jak klást otázky a zjistit, co potřebujete
- Jak a proč při telefonování rekapitulovat a parafrázovat
- Z čeho mají zákazníci strach a jak na to musíme reagovat
- Proč je důležitá správná artikulace, intonace, síla hlasu a tempo řeči
- Čím a kdy vyjádřit, že pozorně nasloucháte
- Jak zvládat vlastní emoce a nereagovat podrážděně
- Jak kontrolovat vlastní hlas a působit klidně a vyrovnaně
- Jak dosáhnout toho, aby váš hlas zněl po telefonu příjemně
- Jakých nejčastějších zlozvyků se při telefonování vyvarovat
- Jak se v telefonu projeví váš temperament
- Kdo se pro telemarketing hodí více (a kdo se bude naopak trápit)
- TEST: Jaký je váš temperamentový typ osobnosti
- Jak rozlišovat mezi lidmi podle čtyř typů osobnosti
- Co je vaší předností a na co si naopak dávat pozor
- Jak si práci u telefonu zjednodušit přípravou a organizací
- Co pro efektivní telefonování potřebujete
- Jak si stanovit specifické cíle a jak vám to podvědomě pomůže
- Proč si připravit scénář a skutečně se jím řídit
- Co musíte předem vědět o zákazníkovi, kterému voláte
- Jak vést rozhovor, aniž byste na zákazníka "tlačili"
- Co musíte... a nesmíte... během telefonování dělat
- Jaké informace zákazníkovi poskytnout a kdy
- Jak využít "pozitivní" vyjadřování
- Jak vylepšit svou schopnost improvizovat
- TEST: Jaké jsou vaše komunikační dovednosti?
- Jak získat důvěru zákazníka a ukázat mu, že nekupuje "zajíce v pytli"
- Jak přirozeně obrátit pozornost k vaší nabídce
- Jak si ověřit zájem otázkami (a jak porozumět tomu, co uslyšíte "mezi řádky")
- Jak odmítat nebo sdělovat špatné zprávy bez přehnaných omluv a pocitů viny
- Kdy zákazníkovi poděkovat... a za co
- Jak se připravit na námitky a úspěšně na ně reagovat
- Jak se nezhroutit po každém odmítnutí a co si spočítat
- TEST: Jak umíte po telefonu vyjednávat?
- Jak hovořit po telefonu s lidmi ve stresu a čemu se rozhodně vyhnout
- Jak zákazníka po telefonu uklidnit a situaci řešit věcně
- Jak vycházet s obtížnými zákazníky a přiklonit si je na svou stranu
- Jak je možné obrátit vzniklý problém ve svůj prospěch
- Jak zachovat klid a profesionalitu i v emocionálně vypjatých momentech
- TEST: Máte sklony k agresivitě?
Jak hodnotí lektorku účastníci
"Praktické ukázky a jejich hodnocení." L. Kováčiková
"Příjemný přístup lektorky a hned řešení konkrétních případů." I. Tlapalová
"Konkrétní přístup k jednotlivým situacím. Hodnocení ukázkových příkladů." P. Ralbouská
"Věcné vyjadřování paní lektorky. Z jejího školení jsem dospěla k
názoru, že v obchodování po telefonu dělám spoustu chyb." K. Vídeňská
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzděláv acího programu "na míru".