Srozumitelným šéfem za všech okolností: Jak v náročných situacích zvládnout komunikaci s ostatními
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Není nám to sice příjemné, ale někdy musíme:
- zkritizovat výkon podřízeného
- ověřit, zda nás pracovník správně pochopil
- výrazně nesouhlasit s kolegou
- vést nepříjemný rozhovor s dodavatelem
- oznámit svému šéfovi špatné výsledky
- reagovat na nespokojeného zákazníka
Vhodnou reakcí můžeme konflikt zažehnat.
Jako šéf ale musíme konat...
... a právě proto jsme pro vás připravili speciální seminář „Srozumitelným šéfem za všech okolností: Jak v náročných situacích zvládnout komunikaci s ostatními“, na kterém se dozvíte, jak v těchto situacích správně postupovat.
Praktické tipy pro zvládnutí náročných situací
Jak zvýšit svou autoritu a respekt právě v náročných situacích
- Proč jsou slova pracovním nástrojem každého šéfa
- Co musí vedoucí pracovník ovládat, aby zvládal náročné situace
- Jak vést náročné pohovory se zaměstnanci, kolegy a zákazníky
- Co vám usnadní rozdávat i přijímat kritiku a zvládat konflikt
- Jakou dovednost bych si měl osvojit, aby mi ostatní porozuměli
- Jak rozpoznat svůj „interpersonální styl“
- Jak se tento styl jednání projevuje v náročných situacích
- Jak zlozvyky znesnadňují komunikaci
- Jak rozpoznat svoje zlozvyky a eliminovat je
- Jak sdělovat, co vám vadí
- Na co si dát pozor, aby druhá strana nepřestala poslouchat
- Jak sdělovat nepříjemné skutečnosti
- Jak s kolegou nebo podřízeným projednat nepříjemné osobní záležitosti
- Kdy je nutné kritizovat a komu to pomůže
- Jak kritiku formulovat, aby se druhé strany nedotkla
- Jakou strukturu má mít kritický pohovor
- Jaké zásady při kritice dodržet
- Jak kritické připomínky načasovat
- Jak se připravit na kritiku své osoby
- Jak reagovat na (ne)oprávněnou kritiku
- Jak naložit s touhou bránit se
- Která pravidla asertivity k tomu využít
- Jak zamezit další eskalaci konfliktu
- Jak reagovat na emoce druhých
- Jak v náročném rozhovoru ustát své emoce
- Jak zklidnit rozčileného kolegu, podřízeného, zákazníka
- Jak si udržet klid, rozvahu a kontrolu nad svými pocity právě v situacích, kdy je ztrácíte
Jak hodnotili absolventi ostatní semináře této lektorky
"Praktická cvičení - trénink, nejen "přednáška"." Ing. Roman Zvolský
"Řešení situací, které posluchači zmíní přímo ze života." Zuzana Buroňová
"Nebyla to jen přednáška, ale šlo o aktivní přístup, zajímavě podávané." Věra Cháberová
"Paradoxní problémy kolegů, zjištění, že i ostatní mají problémy, pohled z druhé strany." P. Špirk
"Seminář byl zajímavý: Kontakt se všemi posluchači, příklady z praxe, řešení problémových situací." Mgr. Stanislava Reithalerová
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".