Jak ubránit váš zisk při bitvě o cenu: Praktický trénink vyjednávání o ceně, slevách a požadavcích zákazníka
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Tu jejich objednávku potřebujete.
Oni na vás ale tlačí, abyste jim dali slevu.
Když ale cenu snížíte, budete pracovat zadarmo (nebo se ztrátou).
A jediný způsob, jak si zachovat férový výdělek, je vyjednat si takovou cenu, která vám jej zaručí.
Pokud tyto pocity znáte, nejste sami:
Jakmile totiž přijde řeč na cenu, všichni zákazníci chtějí slevu.
Všichni tlačí do stále nižších a nižších cen.
A pokud vaši pracovníci tomuto tlaku podlehnou,
objednávku sice přinesou... ale už nezbude na jejich výplaty.
Abychom vaše pracovníky na cenový zápas připravili... a udrželi výsledné
částky na úrovni, při kterých můžete prosperovat... celý postup si
natrénují na speciálním semináři "Jak ubránit váš zisk v bitvě o cenu: Praktický trénink vyjednávání o ceně, slevách a požadavcích zákazníka".
Jak vám tato dovednost zajistí trvalou prosperitu
Na semináři se dozvíte:
Proč netrénovaného připravený soupeř vždy porazí
- Co musíte vědět a znát, abyste nebyli snadnou kořistí
- Vyzkoušíme si, jaká je vaše vyjednávací síla a dovednost
- Jak si vybrat vyjednávací strategii vhodnou právě pro váš styl jednání
- Co (ne)dělat, aby zákazník nepřicházel hned v úvodu s požadavkem nižší ceny
- Vyzkoušíme si váš odhad osobnosti protivníka... a jak jej využít
- Proč je nutné stanovit cenovou strategii pro celou firmu
- Co svými cenami signalizujete navenek
- Jak stanovit pravidla pro poskytování obecných či individuálních slev
- Jak si spočítat, kdy se vám slevy vyplatí a kdy ne
- Kdy a proč poskytovat rabaty a množstevní slevy
- Kdy si zákazník zaslouží bonifikace
- Kdy a jak (ne)využít slevy na podporu prodeje
- Proč je mezi prodejní fází a vyjednávací fází obchodního rozhovoru podstatný rozdíl
- Jaký postup vám postaví základ pro dosažení potřebného zisku
- Co musíte udělat, aby vznikl vztah mezi cenou a hodnotou toho, co nabízíte
- Jak vy sami (a ostatní) vnímáte cenu a přidanou hodnotu
- Co je důležitým pravidlem pro uvedení, vysvětlení a obhájení ceny
- Proč a jak si stanovit tzv. "podstatné" body dohody
- U čeho a za jakých okolností připustit kompromis
- Kdy (ne)říkat druhé straně, na čem (ne)trváte
- Jak určit svým požadavkům priority
- Vyzkoušíme si stanovení (ne)podstatných požadavků
- Jak se poučit ze zlatých pravidel obchodního vyjednávání
- Jak obhájit své ceny a zisk v praxi
- Jak rozpoznat "nepřátelské taktiky", které snižují zisk
- Vyzkoušíme si vyjednávání (a cenovou obranu) reálně
Komu z vaší firmy na tomto semináři rezervovat místo?
Tento seminář je připraven pro všechny vaše pracovníky, kteří se setkávají se zákazníky. Pokud je totiž zákazník požádá o slevu nebo začne argumentovat lepší nabídkou konkurence, právě jejich reakce rozhodne o tom, zda bude pro vás celá transakce zisková... nebo na ní proděláte. Cítíte-li tedy v poslední době od zákazníků tlak na cenu, právě na tomto semináři se vaši pracovníci dozvědí, jak jej ustát, aby vaše firma prosperovala nejen dnes, ale i zítra.
Jak hodnotí účastníci ostatní semináře tohoto lektora
"Styl přednášení, zpracování textového materiálu k semináři,
příklady z praxe podané zábavnou zapamatovatelnou formou." Jaroslav
Meduna
"Přednášející + téma. Skvěle popsané konkrétní tipy a rady, použitelné v praxi." Tomáš Kroča
"Poutavý výklad lektora, příklady z praxe, upozornění na časté chyby, návrhy řešení." Věra Koníčková
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".