Aby lidé pracovali podle vašich představ: Praktické kroky ke zvýšení výkonu vašich zaměstnanců
Na objednávkuJak vám tento seminář pomůže v praxi...
Když po vašich pracovnících požadujete vyšší výkon, mnozí se diví:
„Ale my už přece naplno děláme...?!“
Realita dnešního trhu ale velí jinak:
Stejný objem práce musíme zvládnout s menším počtem pracovníků.
A každý tak musí zabrat o něco více, než doposud.
Abychom vám pomohli tuto situaci vyřešit, na semináři "Aby lidé pracovali podle vašich představ: Praktické kroky ke zvýšení výkonu vašich zaměstnanců" se dozvíte, jak vaše očekávání a skutečný výkon pracovníků přiblížit.
Pochopíte, jak odhalit skutečné důvody neuspokojivých výkonů některých
pracovníků. Odhalíte důvody, proč lidé nedělají, co by měli. A dostanete
do rukou nástroje, kterými můžete chování, jednání a přístup vašich
pracovníků změnit.
Jak vám tento seminář pomůže v praxi
Na tomto semináři se dozvíte:
1. Jak rozlišovat pocity, dojmy a skutečný pracovní výkon
- Čím se projevuje neuspokojivá výkonnost v praxi
- Proč „neuspokojivý výkon“ neznamená „líný pracovník“
- Co způsobuje rozdíly mezi očekáváním a skutečným výkonem
- Kdo rozhoduje, zda je výkon uspokojivý či ne
- Co musíme vědět, než začneme výkon posuzovat
- Proč bývají ukvapená rozhodnutí často neúčinná
- Jak určit, kolik bude stát nicnedělání, kolik vyřešení problému a zda se jím tedy vůbec zabývat
- Jak dále rozhodovat, které problémy stojí za řešení
- Jak rozlišovat varianty řešení problému
- Jak posuzovat, která řešení budou prakticky i ekonomicky schůdná
- Jak se vyhnout riziku ukvapených závěrů
- Jak problémový výkon správně definovat
- Jak určit závažnost problému a kolik mu věnovat času a úsilí
- Jak a kdy využít „metody rychlé nápravy“
- Jak určit příčiny problémového konání... a jak je odstranit
- Jak si z možných variant řešení vybrat tu nejlepší
- Jak sestavit akční plán nápravy... a dodržet jej
- Jak v této fázi využít „poradenský přístup“
- Kde a jak získávat potřebné informace
- Jak postupovat vůči lidem, kteří změny nechtějí přijmout
- Jak získat zpětnou vazbu a kdy provést další úpravy
Jak hodnotí tuto lektorku absolventi ostatních seminářů
"Seminář byl věcný, vše se stihlo v daném čase a vše bylo podáno ve "stravitelné" formě s možností zapojení všech účastníků." Petr Novotný
"Líbilo se mi aktivní zapojení všech
do diskuse a otevřená komunikace s lektorkou a také pro lepší představu
přirovnávání z běžného života." Jan Mifka
"Byl jsem spokojen - vše bylo poučné a podáno aktivní formou - živá a dobře zpracovaná prezentace." Zbyněk Loucký
Objednejte si tento seminář pouze pro vaše pracovníky
Pokud chcete v této oblasti zdokonalit více pracovníků najednou, tento seminář (nebo jemu podobný) můžeme uspořádat i v termínu a místě, které si určíte sami a pouze pro vaše pracovníky. (K dosažení efektivního přínosu stačí pro realizaci semináře již skupina 8 - 12 účastníků.) Zatelefonujte na 585 227 076 nebo napište na namiru@cvc.cz a my pro vaše pracovníky připravíme nezávazný návrh vzdělávacího programu "na míru".